ice cream and workout

Idag efter skolan stannade jag och några stycken för att träna. Vi har "workout tapes" som vi följer (lite som ett pass på Friskis och Svettis eller KMTI) och vi valde att göra armar och ben. HERRE MIN JESUS, jag kommer vara så otroligt död imorgon. Mina ben seriöst skakade efter passet. Men har bestämt mig att träna ca 4 dagar i veckan nu innan Hawaii för känner mig så himla slö för tillfället....
Sen var det hemmamatch idag och jag stod mestadels av tiden och sålde glass. Vi samlar in pengar till "after prom" och på endast glass fick vi ihop runt $300, GALET! Fast att det låter tråkigt så var det kul att sälja glass (eftersom vi var ett härligt gäng och kunde äta hur mycket vi ville hehe)
 
Läggdags för min del nu för imorgon har jag två prov och en redovisning, WOPWOP.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0