Kapitulera omedelbart eller dö

De senaste dagarna har sett ut som följande:

Mandag var det Martin Luther King Day. Alla i hela USA var lediga fran skolan for att hedra revolutionaren. Sa jag tankte att det var en perfekt dag for att posta mina brev (eftersom att postkontoret alltid hinner stanga innan jag kommer hem skoldagar). Det var hur kallt som helst, -10 F vilket ar runt -23 C. Nar jag kom fram till posten var det freaking STANGT!!! Du skojar med mig, haha jag blev jattearg. Men blev pa battre humor sen nar jag kom hem och laste min bok jag fick av Moa i fodelsedagspresent. GAAAAAH, om ni inte last "Kapitulera omedelbart eller do" GOR DET!! Den ar underbar, konstig, underbar och annu mera konstig.

Tisdagen och idag har sett ut som vanligt och imorgon har jag Government prov sa maste plugga nu. Haha sen forresten sa tog jag med mig lite Marabou till skolan idag, jag verkligen alskar hur alla blir helt lyriska over det. SVENNE CHOKLAD AR BEEEST!

Puss pa er!!
  Forlat for att jag inte har svenska aao men ar inne pa min skoldator....
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0