Sisters

I lördags sa jag ett sista hejdå till Gretel som flög hem till Australien efter att ha varit här i fem månader. Jag kommer sakna henne så sjukt mycket och att säga hejdå var något av det jobbigaste jag någonsin gjort. Jag är så otroligt glad att vi båda blev placerade i samma familj till en början, for jag skulle aldrig klarat av den första tiden utan henne. Vi har skrattat, gråtit och töntat oss tillsammans. Hon har alltid varit där för mig och jag för henne. Innan hon åkte lovade hon mig att försöka komma tillbaka till USA innan jag åker hem till Sverige och jag hoppas verkligen det kommer hända, och jag vet att jag så snart jag kan kommer flyga över till Australien för att busa med henne.
Jag älskar dig min australienska syster

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0