Speech Contest

Kom precis hem efter en lång lång dag. Började med att gå upp halv 6 imorse för att åka till Speech tävlingen, ganska idiotiskt om ni frågar mig att alla var tvugna att vara där på morgonen, även fast vissa inte skulle uppträda fram mot eftermiddagen. Så början av dagen var hur seg och långsam som helst, vi låg mest och sov i en hög på golver haha, men efter lunch trappades tempot upp lite då våran skola började tävla. Det var hur kul och spännande som helst att se andra grupper också, sjukt vad många talanger det finns! Dagens favorit var min värdbror Graham och Seths improvisation, jag skrattade tills jag fick magont! Men i alla fall, klockan halv tre var det min grupps tur och jag var så sjukt nervös. Hade gått hela dagen och tänkt "jag vill inte, jag vill inte" och trodde seriöst jag skulle svimma. Men när vi väl var uppe på scen var det hur galet kul som helst och det gick super bra. Jag hoppas verkligen vi går vidare så vi får göra om det igan! Håll tummarna för oss!!
 
Bild från idag. Tyvärr var mitt ansikte ej bloggvänligt så jag blev en gris för den var finare :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0