Bored

Exakt såhär ser jag ut just nu, uttråkad som bara den! Sitter i skolan och gor INGEEENTING haha, alla andra har under två timmar gjort vad jag tror jag kan jämfora med "nationella proven." Ganska skont att jag slapp gora dom så det klagar jag inte på hehe... 
 
Annars är det vanlig dag idag med skola och sen träning, vi har inga tävlingar den här veckan så träningarna är extra harda. Hoppas ni haft en fin dag hälsningar Hanna Tråksson.
För alla som undrar lite över den amerikaska skolmaten så kan jag säga att den ibland ar helt okej och ibland smakar skit, i alla fall på min skola (ni ska vara glada över maten ni får i svensk skola för det är himmelriket haha). Fast idag får vi Chilli (köttfärssoppa) som ser ut såhär och det är min och favoritskolmat här borta, wohooo :) Något som ar tummen upp i USA är dock att vi minst två gånger i veckan får nagon typ av efterrätt också hoho!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0