Happy birthday Whitney

Ikväll var jag på 18-års middag med nagra tjejkompisar eftersom det är Whitmeys födelsedag idag. Det var hur mysigt som helst, även fast vi at mexicanskt haha (mexican food är det jag tycker minst om här borta) Men i alla fall, eftersom jag inte haft tid att köpa henne en present gjorde jag en stooor kaka till henne. HAPPY BIRTHDAY WHIT! :)
 
Sen idag hann jag också skypa med min familj vilket jag inte gjort på superlänge så det kändes bra, Nu är det bara 39 dagar kvar tills jag kommer få träffa dom igen WAAAAAH!!
 
 
Sen, visste ni att alltid blir vinögd när jag är trött, hahaha försökte få kort på det.... ska öva så jag kan göra det när jag vill cool som jag är

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0