Hawaii 2013

Dagarna på Hawaii har varit de bästa i mitt liv. Jag har upplev så otroligt mycket oh träffat dom underbaraste människorna man kan tänka sig. Att åka tilbaka till snöiga Iowa var hur jobbigt som helst och jag saknar mina fina vänner så galet mycket just nu, det är helt sjukt hur nära man blir på bara en vecka. Så i sommar kommer jag spendera mycket tid i Norge ocg Göteborg r för reunion!
Jag har så galet mycket att berätta för er, men vill inte tråka ut er med bara text så lägger upp bilder med beskrivning, puss.
 
På en av Hawaiis finaste stränder med norske Ingrid och svenska Annika.
 
Springtur längs Hawaiis gator och stränder- CHECK!
 
Åt räkor på Bubba Gump Shrimp Co.
Från när vi kollade på Hawaiiansk show full med mat, dans och musik. Vi testade på Hula-Hula.
 
Surfade tre gånger. Der gick bättre än vad jag trodde och kännslan av att flyga på vågorna är underbar!
 
Vi var tvugna att vara inne på rummet 21:45 och fick absolut inte gå in på varandras rum........
 Fyfan vad jag alskar er tjejer!
 
Underbara människor (telefontecknet vi gör med handen betyder "Hang loose" i Hawaii)
 
Vi åt en massa god mat
 
Bilder från snorklingen, jag har simmat med havssködpaddor och sett valar!
 
Ta mig tillbaka!
 
Vi åt på Hard Rock Café en kväll, det var hur gott och festligt som helst.
 
Frukost på IHOP.
 
Älskar livet!
 
Sen shoppade vi såklart, haha jag har verkligen inga pengar kvar....oouups!
 
"Come at me brah" , "Är vi verkligen så snygga..??"
 
En utav a´dagarna besökte vi Pearl Harbour. Det var jätteintressant och vi tog en båt ut till monumentet över det sjunkna skeppet "Arizona" där män fortfarande är fast. Här ser ni en minnesvägg av alla de döda.
 
Vi vandrade upp för Diamon Head och fick se vacker utsickt över Hawaii.
 
Och så träffade vi fina svenskar som bodde på balkongen över oss. Riktigt kul att hänga med er, saknar det!!
Jag var så lycklig

Kommentarer
Postat av: lydia

fixade du din hawaiiresa genom din organisation? isåfall hur mycket kostade det? :) ska nämligen åka som utbytesstudent själv till hösten :)

Svar: de flesta som aker med STS valjer att resa med Explore-America nar det kommer till sanna har turer. Det kostade $875 och sen fick man betala flyg sjalv. Visst det ar dyrt men helt klart varenda litet ore!! Om jag hade haft chansen hade jag betalat minst lika mycket for en vecka till. Vad kul att du ska vara utbytesstudent :)
Hanna Häger

2013-03-02 @ 23:30:11
URL: http://lilldoran.blogspot.se/
Postat av: sockan

åh ditt liv hanna <33

Svar: dagarna i Hawaii var jag hog pa livet och det var underbart <3 ett maste innan man dor! hoppas du har det bra min socka :)
Hanna Häger

2013-03-03 @ 13:12:19
Postat av: annikaaa

Uuuunderbart inlagg!! Saknar dig sa mycket fina van<3

Svar: du kan vara underbar syster-surikat <3 SAKNAR DIG, party-svenskar i sommar for sure!
Hanna Häger

2013-03-04 @ 06:55:25
URL: http://annikasamerika.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0