Smile and the world will smile at you

Något jag stör mig så otroligt mycket på är negativa människor. Folk som klagar hela tiden och som det alltid är något fel med, åååååh livet är bara såååå hårt, ååååh jag orkar inte jag har ont i foten, ååååh att plocka ur diskmaskinen är bara fööör jobbigt. Jag klarar inte av det!! Jag tycker det är viktigt att försöka se saker och ting positivt för det får en på så mycket bättre humör. Och en av mina favoritsaker är att le, "smile and the world will smile at you". Med ett leende på läpparna blir livet positivare, roligare och så himla mycket bättre :)
 
Så, kände bara att jag ville dela med mig av det!
Som sagt, idag tog jag en trip till Walmart för att köpa smink och kom hem med en tyngre påsa och lättare plånbok, hehe. Men jag har verkligen INGET smink så behövde det, och seriöst jag fick mycket för pengarna. Köpte allt på bilden här nere för 340 kr.
 
 
Sen när jag kom hem var jag jätteuttråkad, så tog kort på mig själv i olika frisyrer (oooh mega-cool-makover, sånt hände när jag har tråk haha), här har ni los resultatos:
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0