Spring Break?

Wohoooo, idag är jag ledig från skolan. Vi har fyra-dagars helg eftersom att det är påsk, vilket är skönt! Fast jag var tvungen att gå upp tidigare än vanligt imorse pga track träning... varfor dom la den halv 8 på morgonen vet jag inte menmen, det var bara att ta på sig dojjorna och dra ut och springa. Vi sprang 30x100m (sammanlagt 3km) vilket var ganska härligt ändå.
Nu är våren äntligen på väg och ikväll ska jag hem till Taiylor för hon har en bonfire. ( typiskt amerikanskt och något jag kommer sakna när jag åker hem, det är bara så himla mysigt :) )
 
Sen, vet ni?!, NU ÄR DET BARA 20 DAGAR KVAR TILL JAG KOMMER FÅ TRÄFFA MIN FAMILJ IGEN. Herregud jag spricker. Det är helt galet att jag inte sett dom på över 7 månader, känns helt overkligt. Jag har det verkligen jättebra här borta och trivs som bara den så ta mig inte fel, men att vara borta från sin dom man älskar allra mest är faktiskt inte alltid superenkelt och nu kommer jag få träffa dom igen snart. Det kommer bli så himla brabrabra

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0