Track meet

Klockan är ett på natten och jag kom precis hem från mitt första Track Meet. Känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst så det här blir ett kort inlägg.
 
Ikväll sprang jag två staffetter (4 x 200 och 4 x 400) och hoppade höjd. Min favoritgren är defenetivt höjdhopp, det är verkligen hur kul som helst och jag blir arg på mig själv när jag tänker att jag borde börjat med det tidigare. Ikväll lyckades jag hoppa 137cm, vilket jag är nöjd med eftersom det var min första tävling. Så sammanfattat var kvällen ansträngande men hur kul som helst!!
Godnattpussar på er finisar!
Gammal bild fran Cross Contry (gretel var lite drogad den dagen...)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0