Conference 2013

Igår hade vi en Track tävling som kallas Conference. Just nu är det bara dom bästa som får tävla eftersom det drar sig mot slutet och snart är det State Track. State Track är den sista tävlingen där de bästa i hela Iowa tävlar. Så på torsdag är det tävling igen och då avgörs det vilka som kommer få vara med i State Track. (jag vet redan nu att jag inte kommer kvalificera mig men det är kul att fortfarande få vara med och tävla in till slutet)
Igår hoppade jag sämre än jag någonsin gjort förut vilket gjorde mig skitarg och jag satt och var grinig i minst en timme efteråt. Sen, fast många hade en pissig kväll igår kammade Pekin (min skola) enda hem vinsten. Det är 7e året i rad vi vann Conference så det var kul. Har får ni lite bilder från igår.
 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0