Happy mother's day

Idag är det mors dag här i USA och det firades med att jag och mina värdsyskon storstädade hela huset. Snällt va?! Sen vill jag bara säga att jag är så glad över att ha världens bästa mammor! Min svenska mamma är såklart oslagbar men min amerikanska är hur underbar och go som helst! Så Happy Mother's Day på mina fina mammor
 
Sen så är track säsongen för min det slut nu, vilket är synd for track har varit så himla roligt! Hade sista tävlingen i torsdags och jag kom 4a så det var jag helt nöjd med. Nästa helg är det State Track (där de bästa i Iowa tävlar), bada mina värdbroder och andra på skolan ska dit och tävla så jag kommer såklart hänga med och heja på! Har har ni en otroligt... vacker?! bild på mig från i torsdags:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0