Seniors last day

Förlåt för dåligt bloggande men här får ni updatering!
Idag var det seniors sista dag i skolan vilket var sorgligt. På söndag är det graduation cermony och sen är det hej då till dom.
Ikväll kom min värdmammas föräldrar hit från Tennessee. Jag har träffat dom en gång förut och dom är jättemysiga. Vi har precis ätit middag tillsammans och jag ska snart lägga mig for imorgon blir det upp tidigt for State Track. State Track kommer vara torsdag, fredag och lördag vilket betyder att jag är ledig från skolan WEEEHOOOO!
Annars så har sommarvärmen verkligen kommit till Iowa nu. Det är strålande sol och supervarmt. Haha, trodde seriost jag skulle svimma på träningen igår då det var 35 grader ute..!
Puss och hej, leverpastej!
Bild från skolan idag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0