State track 2013

Som sagt har jag varit på State Track de två senaste dagarna och det har varit hur kul och nervöst som helst. Pekin (min skola) tävlade i många grenar och det gick faktiskt väldigt bra och jag är stolt over allihop! Sen var det ockå roligt att se folk från andra skolor i Iowa... jäääklar vissa är redan nu ofattbart duktiga! Jag bara älskar att kolla på fridrott, fast blir så himla nervös... det är galet. Medans mina värdbröder och kompisar springer nere på banan sitter jag på läktaren och nästan svimmar av nervsitet, fy!! Jag blev hes av allt skrikande haha! Lite solbränd blev jag också för vi hade underbart väder, yeeeywooh för det!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va kul du verkar ha det!!
Så avis!
Är det din värdfamilj på sista bilden eller vilka är det? Vad heter dom? :)
Kram!

Svar: Det ar underbart kul!!!! :)Det ar min vard farmor och vard mormor och morfar pa bilden, plus nagra av mina vardsyskon! Fran vanster: Isaiah, grandad, jag, nana, Sophie and nana.
Kram pa dig!
Hanna Häger

2013-05-20 @ 08:12:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0