Hell week

Den här veckan har vi inga tävlingar i Cross Country, istället är det hårdträning varje dag. Hela förra veckan började folk prata om Hell week och jag hade ingen aning om vad dom snackade om.... men nu mer än vet jag. GAH MINA BEN VÄRKER!
Såhär har träningen sett ut hittils:
Måndags: Vi åkte till golfbanan och sprang sammanlagt mellan 18 hål med olika pauser. Det var hur jobbigt som helst för tänk er, en golfbana är inte direkt liten och plan....
Tisdags: Vi skulle springa i 10 min åt en riktning, sen när 10 min gått skulle vi vända om och springa tillbaka på 8 min. Efter det trodde jag träningen var slut men nejnej, då skulle vi springa ännu lite till, vet inte hur långt det var men Jag var ganska så död efteråt kan jag säga!
Idag: vi var på skolans track-bana och sprang idag. 400m gånger 5. Och Mr. Eidahl (coach) tog tid och skrek på oss (jag är rädd för honom) så lat vågade man inte vara.
 
Haha trotts all denna träning hatar jag fortfarande springning lika mycket och är fortfarande lika dålig på det...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag sprang track... då sprang vi 400m*10 (måste vara värst)

Svar: oh herre gud, UUUH det låter hemskt!!
Hanna Häger

2012-09-13 @ 22:37:01
Postat av: Jonatan

(De förra var från miiig)
(Höööögström assåååå)

Svar: haha anade att det var en usa:ing ;)
Hanna Häger

2012-09-13 @ 22:40:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0