Mexican food and the theater

Idag har det inte varit en lugn söndag, vilket gör mig ingenting!
Förmiddagen spenderades hos Erins (Grahams flickvän) pappas hus och vi spelade golf och badade i dammen, det är fortfarande varmt här... antar att Sverige redan är kallt, am I right??!
Sen åkte jag, Gretel, Shelby och Bryce (Shelbys pojkvän) till Ottumwa. Vi åt på en Mexicansk restaurang och sedan gick vi på bio. GAAAAAAAH jag dör, vi såg en skräckfilm, minns inte vad den heter men det var om demoner och excorcism och sånt där. UUHUhu.....!
 
Nu ska jag sova för imorgon är det ny vecka och skola igen. Alla bilder från kvällen är på Gretels kamera så ni får en bild från dammen så länge tills hon skickat dom till mig.
XXX
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0