Happy Valentine's Day

Glad alla ♥-dag finisar! Hoppas ni har haft en mysig dag full med kärlek och choklad, det har jag i alla fall. Eller det har mest varit som en vanlig dag bara det att jag fick godisar och kort från mina fina vänner och så var allt lite extra mysigt idag. Sen igår sprang vi som är med i Spanish-Club runt och delade ut läsk och blommbud alla gulliga par här på skolan köpt till varandra. Puss på det.
 
Jag kom nyss hem från hemmamatch och det var supernervöst Vi är inne i slutspelen så det är antingen vinna eller försvinna och vi vann, Go Panthers!! Jag hann också skypa lite med Johanna idag när jag kom hem från skolan, wohooo! Den här gången med betydligt mycket bättre täckning! Puss på dig
 
"Dance your way into my heart Valentine." / Valentine you are my best friend."
Fast att jag inte hade en alla hjärtans dag dejt är jag glad och full med kärlek, titta bara på alla hjärtan som flyger kring mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Puss på dig love <3

Svar: pusspuss tillbaks hoho <3
Hanna Häger

2013-02-15 @ 13:19:32
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0