Hola Coca-Cola

Den här skolveckan kommer bli hur lugn och underbar som helst. Det är utvecklingssamtals vecka (Parent-Teacher Conference week) så vi slutar tidigare tisdag + torsdag och är lediga på fredag. Så planerar att beställa klipptid fredag, för jag har inte klippt mig på tusentals dagar och mitt hår bara hänger och flänger över allt. Sen om jag får tid tänkte jag leta balskor i helgen också.
Nu ska jag göra läxor. Min American Government är så himla lat... han ger oss 50 extra poäng om vi skriver "The Constitution of the United States" för hand, FÖR HAND! Och medans vi gör det kollar vi på filmen "National Treasure". Haha snacka om lat, och snacka om skrivkramp...
 
Chillin with ma flag

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0