Second Semester

Idag började andra semestern i skolan, vilket betyder nytt schema. Kan redan säga efter första dagen att mitt nya schema är betydligt bättre. Har roligare klasser med roligare människor WIHOOO. Det enda som suger lite är att jag nu har C-lunch, hade tidigare A-lunch så nu är jag huuuur hungrig som helst när det är dags att äta.
 
Annars flyter det på som vanligt här borta, imorgon är det värdbror Christians 16 års dag och om vi får tid ska vi ut och äta. Sedan har jag suttit i massa timmar och mailat runt mitt CV till tusentals olika ställen. Jag är så sjukt desperat efter jobb i sommar så kommer fortsätta maila runt och hoppas på det bästa. MONEYMONEYMONEY.
 
Här far ni bilder på en utpumpad Hanna efter Wokrout after school.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0