Det finaste jag vet

Idag har varit en vanlig dag, förutom att jag gick på "School borad meeting". Ett möte man måste delta i minst en gång för att få extra poäng i American Government. Jag tror jag skulle uppskattat det mer om jag inte varit så trött och hungrig efter träningen haha, men det var okej för när jag kom hem blev det tortelini så jag vart nöjd.
Imorgon ska jag följa med alla seniors på en tur till Iowas huvudstad, så det blir ingen skola för mig, HURRA! Annars flyter allt på som vanligt, igår fick jag en och en halv timmes fint skypande med min saknade Johanna. Du är så fin min vän
 
Just nu är hela jag fylld av extas, läster precis en artikel om Håkans nya låtar han släpper snart. Kommer sitta uppe hela natten, lyssna pa bästa Hakan och längta som tusan tills i sommar och hans konserter. Det är magiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Du med Hanna <3
Work that dress på balen och frossa sen i godis! ;)

Svar: THATS MY PLAN! hehehhe <3
Hanna Häger

2013-03-15 @ 12:08:00
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0