I want candy

Just nu är jag smått deprimerad efter att ha hämtat ut den färdiginsydda balklänningen. Jag kan seriöst knappt andas i den, så tight sitter den hhaha. Så från och med nu blir det knappt endast lördagsgodis för min del... vilket kommer suga eftersom jag älskar uttrycket "lite choklad om dagen är bra för magen". Menmen, får lida i 30 dagar för det skulle ju vara skönt att gå på balen utan att svimma... Annars är klänningen huuuur fin som helst :)
 
Sen när detta förfärliga lidande är klart kommer jag ha godis-party för alla som vill komma!!
 
(hehe jag vet det har är illa men jag klarar mig verkligen inte utan choklad, kladdkakesmet är min specialite mmm)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0