I]m Alive

Ja det ar sant, jag lever kara vanner! Och jag har det mycket bra dessutom. Detta har ni missat sedan sist:
-Jag har varit med Gretel konstant sedan i torsdags
- Ingen skola i fredags (langhelg WIIHOO)
- Kollade skolans musikal i Fredags "You=re a good man Charlie Brown", ledsen men trodde helt arligt att den skulle vara battre
- Vi skulle ga Hounted House i lordags men fail som vi ar var det stangt fr sasongen sa vi hittade pa annat bus istallet
- Jag har fatt fina presenter fran fina vanner i Sverige
- Imorse testade jag pa det riktiga Farmlife of Iowa och akte traktor
- Sedan har jag och Gretel borjar spela FARMVILLE hahahahaha
...det var lite av vad jag hallit hus de senaste dagarna.
 
Imorgon ska jag testa pa Zumba med Celsey och Gretel i Fairfield. Jag alskar Zumba och hoppas det ar lika kul har borta! Sedan fyller min ena vardbror 18 pa lordag sa jag maste komma pa vad jag ska ge honom, har inga ideer just nu...attansbananer!
 
 
Bilder fran musikalen:

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

<3

Svar: <3 !
Hanna Häger

2012-11-05 @ 09:10:47
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: Chockolade

Mums marabou mmmm

Svar: Varldens basta choklad, till och med amerikanare tycker det!
Hanna Häger

2012-11-05 @ 18:08:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0