My Weekend

Ush ibland önskar jag verkligen att helger var längre för jag har haft en riktigt bra helg och vill inte gå till skolan imorgon...
Såhär såg min helg ut:
 
Fredag: I fredags hade jag en rihtigt rolig kväll med min tok vänner Whitney Gretel och Shelby. Undrar om ma kan få träingsverk i magen på grund av skratta, för tror jag fått det..hahah!!!
 
Lördag: i lördags var det Grahams (min värdbror) 18 års födelsedag, men vi ska fira någon annan dag eftersom alla inte var hemma. Jag gav honom världens bästa present: en sverige t-shirt och Marabou, vilket han är beroende av haha.
Annars spenderade jag lördagen med Celsey, Quentin och Junior. Vi åt Appelbee´s och gick såg Skyfall, den nya James Bond filmen på bio. (till PAPPA: jag rekomenderar att du ser den. Det är verkligen en film för dig, den är punkbra.)
Junior är en av de snällaste människor jag träffat. Hur mycket jag än säger emot och vägrar så betallar han för mig. Jag la inte ut en slant på varken maten eller bion. Sen när vi var på Wallmart och jag skulle köpa tabletter som får ens hy att bli finare och naglar och hår hälsosamt och längre så betalade han för det med. Jag ska köpa honom något riktigt fint i julklapp.
 
Söndag: idag åkte jag, celsey och Quentin till Iowa City för shopping. Först åkte vi till en Ice-skating rink, wohooo. Det var hur mysigt som helst och fick mig att tänka på jul. Sen shoppade vi och jag köpte
-två stickade tröjor
-ett par jeans
-ett linne med dinosarier på
-fyra par trosor från VICTORIAS SECRET (gaaah I´m in love)
...och allt detta blev endast 656 kr. Hur bra är inte USA:s priser?!?!??!
På vägen hem åt vi på Red Lobster. Gud så gott. Och till efterätt beställde jag chokladkake med glass och chokladsås (hehe) och den visade sig vara huuur stooor som helst. men också huuur goood som helst, OMG jag är fortfarande mätt....
 
Sist men inte minst IDAG KOM FÖRSTA SNÖN...visst att det smälte direkt men ändå...WOHOOOO!!!!
 
Quentin och Celsey på Red Lobster
WOHOOO bästa linnet ever
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0