Trick or Treat

I USA blir man aldrig för gammal för bus eller godis, i alla fall inte jag! Med facepaint och onesies begav vi oss ut på äventyr igen, andra kvällen i rad. Och jag kan berätta att jag inte kommer äta godis på några veckor nu! Så mycket godis man får på bara någon timme, det är insane. Och jag gillar verkligen hur mycket amerikanerna går in för det hela. Ett hus vi kom till blinkade fullt med lampor av alla dess färger och spelade Michael Jacksona Thriller hur högt som helst, andra hus har bara hur mycket halloween pynt man kan tänka sig och vissa hus är bäcksvarta med människor sittandes i trädgården i väntan på att skrämma folk som kommer för att säga "bus eller godis". Jag har aldrig gått bus eller godis förut så när jag hörde att alla åldrar gör det blev jag hur taggad som helst haha!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0