Long time no see

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag glömde totalt av.
I Tisdags åkte jag, Gretel och Shelby till Sigourny for att kolla på deras basketmatch. Och jag måste bara berätta om VLA KLAAAAAV (typ så heter han haha) De har en utbytesstudent från Tjeck Rebublic som kom till USA förra året, men har stannat för att satsa pa basketen. Herre min gud han ar kung! Jag satt och gapade hela matchen.
 
Idag vaknade jag sjuk så stannade hemma från skolan vilket visade sig att jag behövde för jag sov till 4. Sen bestämde jag mig för att baka Scones, mmmm det blev hur gottigott som helst! Gretel kom förbi en sväng ocksa för att pigga upp mig vilket gjorde min dag :)
Imorgon har vi Dance Practice 06.15 så jag måste verkligen lägga mig nu. Men först ska jag bara kolla dagens avsnitt av julkalendern.
 
Det har är dansen vi lär oss till nästa veckas hemma match, kommer bli AWESOME:
 
 

NATTIS PÅ ER ALLA FRÅN MIG OCH MIN CHEETAH PRINT ONESIE.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0