TGIF

Uh hatar verkligen TGIF.. star for Thank God It's Friday och jag der det minst fem ganger bland allas ststusuppdateringer pa facebook vaje Fredag.

Men tankte beratta om gardagen. Dansen visade sig inte vara sa hemsk som jag trodde eftersom att alla jamforde med hur Dance Team sag ut forra aret vilket jag hort var en katastrof. men bra eller inte sa hade jag det valdigt kul och jag borjar verkligen inse hur mycket jag saknar att dansa!! Plus att min vardmamma kom fram till mig och sa at hon var stolt over mig och hur duktig jag var pa att dansa. Det gjorde min dag, hon ar sa go. Sen eftersom vi upptradde mellan basket matcherna sag jag dom ocksa. Killarna forlorade tyvarr med en poang (EN YNKA LITEN POANG, jag blir galen) och tjejerna vann stort. Jag blev paff nar jag sag hur duktig min vardbror Graham ar. Han skot hem 30 poang av de 54 vi fick, alltsa mer an halften. Det kallar jag duktigt :)

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0