Tuesday

Idag hade vi dansuppvisning mellan tjejernas och killarnas basket matcher. Det var huuur kuul som helst! Kändes som om det gick bra och vi fick massvis med positiva kommentarer efteråt. Min coach filmade och jag bad henne att skicka det till mig så om hon minns kan jag lägga upp det här! Jag insåg igen hur kul det ar att dansa, jag bara älskar det
 
Imorgon bitti börjar Speach och jag ska vara i skolan 07.15. Vi har fått manus och allt redan, jag tror det kommer bli jättekul att testa pa speach, hoppas det!
Sedan fick jag reda på av min värdmamma att jag missat sista Hepatitsprutan. Om jag inte tar den innan jul får jag tydligen inte stanna...oooups! Så antar att jag får åka in till sjukhuset någon dag framover, uh jag gillar inte sprutor :(
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0