My dad is the best


Undrar om denna dag kunde varit värre... Jag tappade min skoldator i golvet och när jag försökte starta den var skärmen svart och datorn pep så jag fick panik. Har lämnat in den nu och har så länge en lånedator (nämnde inte att jag tappat den i hopp om att slippa betala hehe) Sen gjorde det inte situationen bättre att min flera sidors inlämning till Forensic, vilket var due today, var på datorn heller. Och som pricken över i:et glömde jag alla mina skolböcker hemma imorse så resten av inlämningen gjorde inte direkt någon nytta på mig säng heller...OH LUCKY GIRL!  ...men annars mår jag bra:)
 
Sen när man är i USA är det svårt att hålla koll på vad som händer i Sverige, så förlåt pappanför att jag glömde av Fars Dag igår! Men vill i alla fall skriva en fars dag hälsning till dig även fast det är försent. (Josse och Jakob jag hoppas innerligt att ni firade pappsen, annars ryker ni på stryk)
GRATTIS PÅ FARS DAG PAPPA. Jag sakar dig jättemycket, och jag vet inte hur du lyckas men även dina usla skämt och kommentarer är saknade. Sen har jag insett att vakna upp klockan nio på en söndags morgon till Queen på högsta volym i alla husets högtalare inte är så dumt trots allt, för det saknar jag med.
Så fortsätt punka på min gamle klubbmästare. Lets Go Night Vision.
Titta, jag har världens mysigaste pappa!
♥Puss på dig världens bästa pappsen♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0