Obama, Romney and Cross Country

Idag är det val i USA vilket är väldigt spännande. Tyvärr har jag inte följt med så mycket under processen och vi har knappt pratat om det alls i skolan. (Lovar att jag skulle vetat mer om jag gått kvar i min klass i Sverige...)
Personligen hejar jag på Obama och tror faktiskt han kommer vinna. Men det vågar jag inte säga till min värdfamilj för de skulle mördsa mig. Nästan alla jag pratat med här borta röstar på Romney och hatar Obamare. Det är läskigt vad aggresiva folk kan bli haha.
Ikväll/imorgon får vi se vad resultatet blir, SPÄNNANDE.
 
Idag var det också CroBess Coutry Bankett. Massvis med god mat och härligt folk. Det började halv 7 med att vi åt, sen var det bildespel med bilder från säsongen och efter det pris och paketutdelning. Och gissa vad, jag vann en trofé för "Most improved runner". Det är första gången i mitt liv jag vunnit något inom sport så gissa om jag blev förvånad och glad. Är faktiskt stolt över mig själv för trodde aldrig jag skulle klara av det här! Och ärligt talat kommer jag sakna Cross Country, jättemycket. Det har varit hur roligt som helst och jag har träffat massa underbara människor. Sen kommer jag också sakna kännslan före, under och inte minst känslan av prestation när man korsar mållinjen efter en tävling.
 
"Hey hey what do you say RSKA, hey hey what do you say GOOOOO PEKIN"
 Monica, den bästaste av tjejerna!!!!
Medaljer jag fått
Mitt diplom, min trofé och ett P för Pekin.
Goodbye Cross Country :(

Kommentarer
Postat av: Maja Häger

Åh vad kul, grattis!! :D

Svar: Tack Maja :D hoppas allt ar bra med dig i Sverige kusinvitamin :)
Hanna Häger

2012-11-07 @ 07:00:22
URL: http://ourowncloud.tumblr.com
Postat av: Mamma

Va roligt. STORT GRATTIS Hanna

Svar: Tack Mamma :) :)
Hanna Häger

2012-11-07 @ 07:18:59
Postat av: Johanna Fosselius

Yaaay! Grattis Hanna Banana!!

Svar: Wohooo klappklappklapp, tack :)
Hanna Häger

2012-11-07 @ 09:45:02
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: A. Lincoln

Grattis till priset.
Ja det är nog lika bra att inte nämna Obama, speciellt inte nu när han vann :)
Vad är det för skola de har i USA egentligen? Pratar inte om valet, geografin handlar bara om USA. Scary....

Svar: Man tackar! Haha mina vanner har borta planerar redan att flytta till Mexico eller nagot annat land...
Nej men antar det ar for att jag inte har American Government, men enda sa tycker jag att de borde ta upp det mer. Om jag ska vara arlig sa ar skolan mycket enklare har borta och vissa elever ar inte sa supersarta hehe (men det finns smartisar ocksa)
Hanna Häger

2012-11-07 @ 23:12:57
Postat av: Anonym

grattis söt!!

Svar: åh, tack :)
Hanna Häger

2012-11-12 @ 00:23:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0