Thanksgiving

Idag firade vi thanksgiving fast det egentligen var igår. Min värdpappas systers familj, min värd farmor och värdarfar var här och vi hade en jättemysig familje dag med massvis av mat och sällskapsspel. Jag älskar verkligen att sitta inne och spela gamla hederlige spel med fina människor, speciellt på hösten!
 
...tänkte berätta vad jag tyckte om denna typiskt amerikanske högtid. För att sammanfatta det kort: JAG KÄNNER MIG SOM EN UPPBLÅST BALLONG OCH KOMMER ALDRIG MER VARA HUNGRIG IGEN! usch så mycket mat jag ätit idag. Det bästa var kalkonen och efterrätterna! I matväg hade vi två kalkoner, mos, sås, bröd, böngratäng, macaroner och ost med majs, sen något som påminde om jansons frestelse. Till efterrätt blev det äppelpaj, cheesecake, chips och dip, choklad, pudding, jordnöttsmör och choklad bar och den kända pumpapajen. Bläääää pumpapaj smakar inte gott, känns som att man äter gegga, tyvärr.
 
Sen åkte vi en snabbis och shoppade. Jag hittade ett halsband jag tänkte ge till Gretel. Vet bara inte om jag vill att hon ska få det som julklapp eller avskedspresent när hon åker hem. HJÄÄLP MIG!!
Nu ska jag lägga mig så jag är redigt utvilad till den stora christmas shopping dagen imorgon!!!!
 
Halsbandet säger A circle is round and has no end, that´s how long i want to be your friend.
Ush jag kommer verkligen sakna denna underbara tjej när hon åker hem.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0