Foretune cookies are supposed to bring good luck

Igår handlade vi med Kinamat hem från HyVee och man fick med en varsin lyckokaka och eftersom jag aldrig ätit en lyckokaka förut blev jag sådär barnsligt taggad och glad. Men när Hanna öppnar sin kaka för att se vad lappen säger så........finns det ingen lapp. Av alla tio kakor vi fick med hem valde jag såklart den lapplösa. Kom igen, det ska inte enns finnas en tom kaka. Och där försvann lyckan för mig...
 
...vilket faktsikt är sant. För idag på lunchen när jag slog in min lunchkod sa tanten bakom disken "Hanna du måste faktiskt börja betala snart" DARNIT.. hehe och jag som trodde jag kunde slinka undan det lite lätt i hopp om att dom glömt av det. Men ikke sa nikke. Nu är jag $60 fattigare men fick bara ihop det till 18 lunchdagar till...så mycket lag jag i back hahaha
 
Denna otroligt vacka bild beskriver ganska bra hur jag känner just nu... lite efterblivet förvirrad!
 
Jag försökte ladda upp en bild av min matsedel, men det funkade inte, kan försöka igen imorgon då det bjuds på:

Lunch
Sloppy Joes on Whole Wheat Bun, Corn, Beets, Apple-sauce, Fresh Fruit


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0