From Farenheit to Celsius

Nu börjar det bli riktigt burrigt här borta i Iowa och min skola har inte sattit på värmen i än...VAD TÄNKER DOM MED?! Jag hade seriöst två tjockis tröjor och fingervantar på mig under hela dagen. Ush haha, jag måste åka och shoppa lite stickade tröjor och vinterkängor känner jag.
Hur kallt är det i Sverige nu i oktober?
På tal om oktober, idag är det 19 dagar kvar till min födelsedag, YAAHOOOO! Och den 25 oktober ska Chelsey som går på skönhetscollage ge mig manikyr, klippa och high-lighta  mitt hår. Ska bli jättekul och det bästa är att jag får det helt gratis eftersom jag är hennes testperson för hennes prov...catching!
 
 
Eftersom att några frågar efter min adress får ni den här:
Box 321
Richland, IA 52585
 
Här får ni en bild på hur överlycklig gottegrisen själv blev när jag såg detta i en affär (cookie dough är något av det bästa jag vet)
 

Kommentarer
Postat av: Snowman

I Karlstad var det 0 (32 Fahrenheit) i natt men det var -7 (19.4) i Säffle. På måndag kan de bli snö. Brrr,

Svar: OJ... ja men da ska jag inte klaga haha. SNO I OKTOBER, you gotta be kidding me?!?!
Hanna Häger

2012-10-10 @ 20:20:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0