Homecoming

Förlåt för dålig updatering men senaste dagarna har varit späckade. Detta har hänt:

Fredags: i fredags var det sista dagen av Homecoming week, vilket betydde Football game på hemmaplan. Innan matchem sjöng vi Star Spangled Banner med kören och det gick bra tror jag. Men tyvärr förlorade vi med 6 poäng, vilket var synd eftersom det var senior night och sista hemmaplan.
Vi tjejer gick och gjorde oss iordning under halvtid och sedan var det dans från 9-12. Det var jättekul och man kan jämfröra med 9:ans bal ungefär.

Lördags: Jag, Christian, Graham och min värdfarmor åkte till Ottumwa för att kolla på en parad. Det var tydligen något dom kalla Oktoberfest. Det var mysig om man bortser från kylan. HERREGUD... jag hade fyra tjockiströjor på mig och det var fortfarande pain in the ass... uuh tog mig en halvtimmes varm dush för att bli normal igen!
Sen på kvällen åkte jag, Cody, Gretel, Hannah och en kille jag inye minns namnet på (...sorry) till the movies. Vi såg "The house og the end of the street", GAH tredje gången i mitt liv jag ser skräckfilm på bio. Jag trodde jag skulle kissa ner mig, men vi hade hur kul som helst. (speciellt när jag satt bredvis Cody och hans kommentarer hahaha)

Idag vaknade jag och Gretel vid 10 tiden, sen har vi sovit/kollat Glee hela dagen. Känner verkligen att jag behövde en vilodag nu.

Här får ni bilder från Homecoming.

Emily, Jag och Gretel
Jag och Seth
Jag och Hunter
Gretel och jag
Paige och jag
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Almstedt

vacker som få är du!
Hur gick det att visa upp dansen på skolan?? och vad heter din skola?

Svar: love you, du ar vacker med min kara! HAHA vi behovde inte visa upp den.. for ingen ville knappt! Min skola hete Pekin Community High School
Hanna Häger

2012-10-08 @ 04:51:36
URL: http://lisamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna Fosselius

Så fin!

Svar: du är fin min vän!
Hanna Häger

2012-10-08 @ 09:40:23
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: karin

Hej!
Superfina Bilder!
Jag ska själv åka som utbytesstudent nästa höst, är det som du förväntade? Bättre? Sämre?

Ha ett jättebra fortsatt år!! :) x

Svar: Hej, tack vad glad jag blir:)Åh vad kul! Alltså det är klart att man har förväntningar och bilder i huvudet innan man åker som inte stämmer med hur det blir. Vissa saker är sämre men MYCKET är bättre! Alla nya vänner man träffar och allt man får uppleva man alrdig skulle få i Sverige är minnen för livet. Sen är det klart att det är jobbigt med hemlängtan ibland (jag hade en riktigt jobbig period) men då får man tänka att när man kommer hem kommer allt att finnas kvar, så man borde bara njuta av stunden och chansen man fått. Så jag tycker verklige du ska se fram emot ditt år!
Sen är godsaker här borta himmelriket ;) (superbilligt också)

Tack, det ska jag ha :) KRAM
Hanna Häger

2012-10-08 @ 16:06:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0