Last meet

Idag lämnade vi skolan innan sista lektionen för att åka till Fairfield med Cross Country. Jag slog mitt personliga med 20 sekunder...men sprang 3 sekunder saktare än mitt mål. Komigen TRE JÄKLA SEKUNDER?!?! Hur irriterande får det bli... Dåligt avslut på sista tävlingen.
Men jag ska fortsätta gå på träningarna fram tills slutet på Oktober. Varför jag inte har någon mer tävling är för att nu är det State och endast de 7 bästa löparna i varje skola kan kvalificera sig in.
Sen har jag och Becky har bestämt oss för att fortsätta springa så länge det inte är för kallt när träningarna slutar och sen gymma på skolans "gym..?". (tror inte basket är något för mig haha)
 
Imorgon är det fredag, men jag ska inte gå på Footballs matchen. Förra veckan frös jag tusen gånger om och vill inte göra det igen.. så jag ska hem till Maranda istället :)
Sedan ska jag förhoppningsvis uppleva Haunted Houses på lördag..uuuh kommer seriöst kissa ner mig. Men det närmar sig ju Halloween och jag vill faktiskt testa, måste bara övertala Cody! (undrar hur det kommer gå med tanke på att jag inte ens klarade mig igenom hela Gasten på Liseberg...)
Men nu ska jag sova, pussar och kramar på er där hemma i Sverige ♥
 
...jag diskuterade med Graham om "nyttiga" snacks och försökte övertala honom om att Popcorn faktisk inte är så onyttigt. Nu kom jag på varför han såg ut som ett frågetecken och inte höll med mig. Jo men för här i USA ska man ju såklart göra ALLT så onyttigt det bara går... såhär ser deras popcorn ut för det mesta... haha
 
Nu när jag ändå skriver om mat kan jag slägain en bild från McDonals tävlingen (som jag vann såklart)

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0