Monday BBQ

Jag och Gretel har bestämt oss för att träna själva nu när CC är slut och det började bra.  Vi sprang, men efter 20 min blev vi trötta på att vara seriösa så det slutade med att vi dansade omkring som......fools hahaha.
Men vi ska i alla fall träna varje dag efter skolan framöver, om vi inte har något annat inplanerat.
 
Sedan spenderades kvällen hemma hos Celsey och vi hade en mini BBQ. YUUUM. Junior är the grillmaster of ther year! Vi år grillat kött och kyckling, majs och potatismos. Celsey och hennes pojkvän Qientin bor inte hos sina föräldrar (long stry) utan hos Junior sen två år tillbaka. Och han är hur underbar som helst med världens coolaste humor. Plus att huset är inte lite fancy heller! Jag tycker verkligen det är skönt att ibland komma iväg till en lite lugnare och inte så "allt är överralt" miljö. Inget ont mot min värdfamilj, inte alls, tycker om dom superduper mycket men skönt med variation bara.
 
Imorgon ska jag gå Trick or Treating med Gretel, Celsey och hennes syster. Och det är faktiskt inte töntigt att göra det när man är stor här borta om man har en liten med sig så man tar med sig sina småsyskon som ursäkt haha AND I JUST LOOOVE IT...passar tönthanna perfekt! Så var beredde på bilder av en ansiktsmålad Hanna imorgon.
Bilden beskriver dagen perfekt: ett gott skratt förlänger livet.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0