Movie night

Kom precis hem fran Marandas. Där var det movie night vilket betydde MADAGASCAR. Haha åh vad jag bara älskar den filmen... plus, visste ni att det finns en julversion som heter Merry Madagscar?! Om ni inte sett den SE DEN! Fick mig på julhumör och nu vlll jag bara ha jul,jul,jul! Ser faktiskt jättemycket fram emot att fira en amerikansk jul i år.

Nu är klockan 12.35 am vilket betyder att det är den 13 oktober. GRATTIS PA NAMNSDAGEN VÄRLDENS BÄSTA MAMMA BIRGIT!
Dags att sova nu. Det blixtrar och regnar utanfor mitt fönster nu vilket betyder god nattsömn. Älskar att somna till regn.
Men innan jag går och lägger mig ska jag kolla lite GLEE.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mycket Hanna. Va kul att du kom ihåg min namnsdag. Det var det ingen här hemma som gjorde. Ha ha. Stort kram Mamma

Svar: Haaha...typiskt! Tack vare dina fina månadsbrev som påminner mig, älskar dom :) KRAM
Hanna Häger

2012-10-13 @ 20:18:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0