My Birthday

Förlåt för dålig uppdatering men detta har hänt i mitt amerikanska liv:
 
Fredag- jag och Celsey åkte till Ottumwa till Iowa School Beauty där hon går för sligning, klippning, ansiktsbehandling och manikyr. Håret tog längst tid, vi började klockan nästan 10 och blev klara lite över 1 men jag blev hur nöjd som helst!! Hon klippte bara av en och en halv cm (eftersom hon älskar mitt långa hår och vägrar klippa av det haha) sen ser slingorna naturliga ut. Ansiktsbehandlingen var underbar, fick en mint-mask plus massage vilket ledde till att jag somnade och massa.....fina......kort på en sovande Hanna med blått ansikte.
Efter vi blev klara, vilket var vid 4, åkte vi och kollade på Pekin tjejernas volleyboll match. Tyvärr så förlorade vi så inget mer volleyboll för i år. Sen spenderade jag en natt till hos Celsey.

Lördag- MY 18TH YEAR OLD BIRTHDAY WOOOPWOOPWOOOOOOP!!!!!!!!
Trodde att fyll 18 i USA skulle vara deprimerande och trist men jag hade faktikst en riktigt bra dag med fina människor!
Vi gick upp vid 9 för att åka 3 timmars bilfärd till State Cross Country. Den sista cross Country tävlingen för de bäsa som gått vidare. det var jag Celsey och hennes pojkvän Quentin och vi kom nästan inte fram i tid eftersom att host Quentins GPS fungerade...utmäskt! Men i alla fall så gick det ganska bra för oss, tjejerna sprang bra och vi kom tvåa av alla Iowas skolor.
Sen kom Gretel och överraskade mig med presenter: världens största burk med peanut butter och en massa reeses, haha hon vet precis vad jag gillar, älskar henne ♥
När State var klart följde Gretel med i bilen hem och vi stannade HuHot, en Mongolian restaurang. MMMMM kunde inte bett om bättre födelsedagsmat. Det var en buffe och man fick ta och plocka hej vilt vad man ville ha bland nudlar, kött, grönsaker frukt och sås. Sen kollade man på när dom wokade det. För er som vet var det ungefär som Mongolian i Karlstad fast mycket gpdare och hälften så billigt.
Sen när vi kom hem firade jag min födelsedag med min värdfamilj. Vi åt mumsig tpra, peanut butter and chocolate ice cream cake YUUUM!

Vill också tacka min fina familj i Sverige och min släkt som gett mig presenter! NI ÄR UNDERBARA ♥ ♥ ♥ ♥
 
Footballs killarna hejade på PEKIN i kallingar ooohlala (det var iskallt)
jag och Gretel i bilen på väg hem
Lite av mina presenter (pappa älskar ditt kreativa kort ♥)
Satte svenska flaggor jag fick på posten i tårtan, PERFEKT!
♥♥GRETEL my sister♥♥
Men såklart saknade jag min familj under dagen, I 17 år har jag firat min födelsedag med mammi, pappi, syster och bror. Det köndes konstigt att inte bi väckt av "Ja må hon leva" på morgonen, äte önskefrukost, ha den traditionella kladdkakan som tårta och krama om familjen. Men får ta igen det när dom kommer hit ♥
 
TACK ALLIHOPA FÖR ALLA GRATULATIONER!

Kommentarer
Postat av: Senior

Grattis på födelsedagen i efterskott.

Svar: Tack Mr. Senior :)
Hanna Häger

2012-10-29 @ 21:35:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0