Pyjama shorts

Är äntligen klar med mina Pyjama shorts jag sydde i Fashion and Design. Fashion and Design är pecis som syslöjd och fråga mig inte varför jag valde det för mina sy skills har aldrig riktigt varit på topp....
Men ett par pyjama shorts lyckades jag i alla fall trassla ihop! Efter varje projekt måste vi betygsätta oss själva och jag var rätt så nöjd och satte ett A- på mig själv. Men min lärare och jag tycks tycka olika eftersom hon sänkte mitt betyd från A till B+ på hela kursen. DUMMA DIG!


Sedan så skulle Cross Country tävla idag (och eftersom det bara ar topp tio som fortfarande tävlar skulle jag med och heja på) Men det var kallt och regningt så tävlingen flyttades fram till på mandag så vi hade vanlig träning istället. Sen när jag gick in till Lunchen idag stod det ett extra bord framme med lappen "Only Cross Country". Våran tränare hade fixat annan mumsig mat till oss: bröd med antingen turkey, skinka eller peanutbutter and jelly, bananer, cookies och chokladpudding.
Jag blev så häääääääär glad:
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0