Singing in the rain

Nu har hosten verkligen kommit och jag ser det pa den positiva sidan. For hur mycket fina saker finns det inte med denna arstid? Enligt mig ar det basta med hosten:
- fargen pa loven
- varm choklad
- mysiga klader, sa som stora stickade halsdukar och cardigans
- halloween
- sitta invirad i en filt och lasa en go bok
- min fodelsedag
...och aven fast det ar kallt och regnigt sa gor det ingenting for det ar mysigt.
 
Och October ar tydligen broscancer manaden, sa har borta bar folk rosa klader och armband som sager I LOVE BOOBS.
 
 
Annars flyter vardagen pa som vanligt har. Imorgon har jag min allra sista Cross Country tavling och da bannemej ska jag sla personligt rekord!! Usch tro det eller ej men jag vill inte att det ska sluta. Har faktiskt borjat tycka om det valdigt mycket nu...
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0