Bombing for peace is like fucking for virginity

Jag blir bara så himla ledsen på amerikanare ibland. Ni har säkert hört talas om bombningen i Boston och ja det är verkligen hur hemskt som helst. Tre oskyldiga döda och flera skadade, sånt borde verkligen inte hända. Men det jag är mest besviken över är hur folk väljer att reagera. Med en gång, utan bakgrund, börjar folk skylla allt på Nord-Korea. Folk slänger ut sig kommentarer om hämnd och att USA ska ge igen på FOLK DOM INTE ENNS AR 100% SÄKRA PÅLIGGER BAKOM DET HELA. Jag blir så himla ledsen, SLUTA!
 
Det här är en av mina kompisars facebook-status: "What happened in Boston is sick and wrong... But I almost hope North Korea was stupid enough to be the ones that did it.. Gives a reason to fire back... Spook em and nuke em."
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0