Happy Easter

Glad påsk sahär lite i efterskott!! Vi firade igår med att gå upp tidigt för att åka till kyrkan och äta påsk-frukost. Efter det var det gudstjänst som vanligt, och jag somnade.... som vanligt (usch känner mig så hemsk när jag somnar i kyrkan, men det är bara så himla tråkigt och tidigt. Min värdfamilj tycker det ar kul och retar mig för det, haha).
Efter kyrkan åkte vi till mina amerikanska kusiner som bor en och en halv timme bort. Där at vi påskmat och massa påskgodis. Det coolaste tyckte jag var äggen, dom hade färgat dom i påskiga färger. Sen letade vi påskägg, man blir aldrig for liten för att leta efter påskägg!! Resten av kvällen umgicks vi bara och hade det mysigt.
 
Idag är sista lediga dagen från skolan. Vi skulle egentligen haft en Track tävling idag men det blev inställt pga kyla. Här far ni lite bilder från igår:


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0