Prom 2013

Vad vore en bal på slottet, tråkig och dödstrist och alldeles alldeles.... underbar!
 
Gårdagen började med att jag klockan 11 fick mitt hår fixat av Erin. Hon är hur duktig som helst och jag blev jättenöjd! (hade sammanlagt 53 hårnålar i håret) Sen åkte jag hem och började långsamt fixa iordning mig i väntan på att Seth skulle komma.
 
 
Sen när min dejt kom gav han mig mitt "corsage" vilket är en blomma tjejerna har på handleden och jag gav honom hans. (typiskt amerikanskt)
 
Efter det tog vi massa, och då menar jag verkligen massa bilder. Skojar inte när jag säger att jag fick träningsvärk i käkarna haha!

 
Efter korten bar det av mot skolan i fancy bil. Det var en profersionell fotograf som tog bilder på oss då och dom bilderna kommer upp sen när jag får dom. När vi kom till skolan möttes vi av en stor folkmassa som ville se när balparen annlände. Och mer bilder blev det.
 
Sen åt vi i gymnastiksalen, vilket inte såg ut som gymnastiksalen eftersom det var pyntat. Maten var jattegod fast det fanns ingen efterrätt, INGEN EFTARRATT??.. alla blev jättebesvikna haha. Medans vi åt sjöng två killar från skolan som underhållning. Efter maten var det "promenade" i ett annat rum vilket var att par for par blev uppropade och fick gå fram, lite som röda mattan. Prom Queen och King krontes också, min värdbror blev King.
 
Sen var det dags for DAAAAANS. I tre timmar hoppade vi runt och svettades på dansgolvet. Hahah så galet kul hade jag, och det slutade perfekt med slowdance till "My heart will go on", med tanke på att vi hade Titanic-tema. Sen efter dansen började "after Prom". Alla bytte om till mjukisklader (tack och lov). Som vanligt hade dom en hypnotisör. Först var jag jättetaggad och ville själv bli hypnotiserad men jag är så himla glad att jag stannade i publiken. Det var 12 stycken som gick upp på scen och blev hypnotiserade och jag har aldrig sett något så farsinerande förut. Och jag har heller aldrig skrattat så mycket förut hahhahahaha, det går verkligen inte att beskriva hur roligt det var. Jag skrattade tills jag grät, konstant i två timmar.
Natten slutade med prisutdelning (det var lottning och alla vann något) och efter det åkte vi hem till Kyle, klockan var då 4. Dar somnade jag i en fotölj och vaknade av att hans föräldrar hade lagat stor frukost till oss alla. Så himla mysiga. Jag åkte hem vid 11 tiden och har slöat framfor tv:n hela dagen haha, vart så himla trött.
 
Så jag hade sammanlagt en underbar kväll full av dans och skratt med fina uppklädda människor
 

Kommentarer
Postat av: Maja Häger

Guud vad fin du är kusin!! Blir så avundsjuk! Puss & Kram!

Svar: ah tack vad glad jag blir Maja!! du ar fin du med!! massa pussar och kramar till dig!! :)
Hanna Häger

2013-04-15 @ 12:55:48
URL: http://ourowncloud.tumblr.com
Postat av: sockan

asså my god wow, gud va coolt att va med om. Blomman på handleden är ju bara så som i en film!!!! Coolt! DU ÄR SÅ SNYGG MIN VÄN <3

Svar: ja det var verkligen som pa film :) ah tack vad glad jag blir, du ar inte tokig du heller!! pussar och kramar till dig <3
Hanna Häger

2013-04-15 @ 16:36:55
Postat av: Louise Hultman

Du är så otroligt sjukt vacker Hanna, saknar dig sååå! Love you, ses när du kommer hem!!

Svar: tack underbara du! Du ar vacker ska du veta!! Alskar dig och SAKNAR DIG SOM FAN!! Nar jag kommer hem maste jag fa traffa min lollo!
Hanna Häger

2013-04-15 @ 18:25:14
Postat av: Johanna Fosselius

Sååå fiin! Tror jag sagt det till dig typ några miljoner gånger nu…hehe… men såååååå fiiiiin!!! Love u <3

Svar: aaaah johanna du gar mig sa glader :) och du ar massamassa fin ska du veta!! LOVE YOU BACK <3
Hanna Häger

2013-04-16 @ 10:28:08
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: Johanna Fosselius

Sååå fiin! Tror jag sagt det till dig typ några miljoner gånger nu…hehe… men såååååå fiiiiin!!! Love u <3

2013-04-16 @ 10:28:28
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0