Prom hair?

Tjabba tjena hallå! Det har börjat bli varmare här borta vilket är underbart!! Jag älskar värme, hoppas det håller i sig nu bara!
Detta har hänt sedan sist:
 
Söndag: jag spenderade nästan hela dagen i skolans gympasal, för från 09.30 till 16.00 dekorerade alla Juniors inför Prom. När jag hörde att vi skulle ha Prom i gympasalen blev jag jättebesviken för jag tänkte att det skulle vara värsta o-fint men nu när vi är klara känner man knappt igen sig alls. Och det bästa är att vi har Titanic-tema. Wooohoooo!! Alla som känner mig vet nog att jag är ett Titanic-freak haha (hade en period då jag såg filmen minst en gång i veckan...) så jag är bara huuur taggad som helst!
 
Måndag: igår hade vi tävling igen med Track. Det var två timmar bort så vi lämnade skolan halv 2 (slutar vanligtvis halv 4) för att sätta oss på bussen. I USA får alla som tävlar i sport lämna tidigare, känns nästan som att sporten kommer fore education ibland, men jag klagar inte! Jag tycker att tävlingen gick helt okej och som vanligt sprang jag två stafetter och hoppade höjd.
 
Idag var det en vanlig dag med skola och träning. Efter träningen tog vi kort för Track som man kan beställa vilket jag gjorde. Sen när jag kom hem bakade jag massamassa brownies för vi ska ha fika-dag i min American Government klass imorgon :)
Nu är det bara fyra dagar kvar till Prom!!! Yeeeeah, det kommer bli så awesome! Allt är klappat och klart... har bara problem med håret. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än.. men funderar lite över dom här, vad tycker ni??
Om jag har den i mitten tror jag mer att jag vill ha det som en liten bulle där bak och sen antingen spik-rakt eller lockigt..??

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Den första <3

Svar: tack, blir nog den <3
Hanna Häger

2013-04-10 @ 08:40:01
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: emma dvd

den första eller bara lockigt med sån fläta som hon jobbiga tjejen gjorde en gång!!

Svar: anej inte hon jobbiga hahahah! Men ja kanske nat sant, just nu lutar det mot uppsatt:)
Hanna Häger

2013-04-10 @ 20:28:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0