Chilling like a boss

Ni anar inte hur skönt det känns att det är fredag! Jag är helt utpumpad i hela kroppen och har knappt rest mig upp på tre timmar haha. Nej, kvällen har jag spenderat halvsovandes i en stor fotölj framför Greys Anatomy.
 
Igår hade vi årets andra Track and Field tävling vilket var jättekul. Jag sprang samma distanser och hoppade höjd igen, fast den här gången hoppade jag Varsity och sprang igen JV (det finns två grupper och de kallas JV och Varsity. JV är för de lite sämre och Varsity är för de bästa på skolan) Jag placerade som nummer 6 av alla tjejer när vi hoppat klart så jag var nöjd.
 
Idag hade vi en "lugn träning", som ändå var förjävlig eftersom alla var döda av träingsvärk haha. Vi varvade genom att springa 7 min och gå 3 min under 40 minuter, sen efter det gick vi till gymmet.
Nej nu ska jag tillbaka till tv-tittandet. Taggar inför imorgon for jag och Seth ska åka och köpa hans kostym till prom :)
 
Puss och Kram påer!
Bredvid fotölj och babyblanket har jag det fint!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0