Memories

En av de norska killarna från Hawaii resan gjorde en väldigt fin video som minne av resan, han är verkligen jätteduktig! Jag ville bara dela den med er även fast jag inte är med så mycket.. men om ni vill se mig dansa hulahula en snabb snutt spola fram till 4:50.
 
 
Sen har ni alla säkert hört talas om "the cinnamon challenge" när man ska äta en matsked kanel. Självklart var jag tvungen att testa nyfiken som jag är, så jag snodde med mig kanel från Starbucks (ooh gangstah) och hahaahh fytt i fan säger jag bara DET ÄR OMÖJLIGT! Testa själva så får ni se...
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Almstedt

jävlar va dum du är :* haha men kul att ni gjorde EXAKT samma saker som oss! PUSS

Svar: ahahah men var tvungen juuu.... Ja jag tror alla utbytisar gor samma sak ;) som tur ar ager det! PUSSPUSS :)
Hanna Häger

2013-03-22 @ 01:15:25
URL: http://lisamerica.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0