Saturday

Min morgon bestod idag utav en lång sovmorgon vilket var skönt! Efter det blev det en liten springtur och sen åkte jag och Seth iväg för att fixa hans kostym till prom och äta lunch. Nu är det bara 26 dagar kvar till prom och jag ser jättemycket fram emot det!! Måste bara bestämma vad jag ska göra med mitt hår, men som tur är kommer Erin (min värdbrors flickvän) fixa till en fin frisyr, hon utbildar sig till frisör så det är ju perfekt!
 
Sen måste jag bara berätta om mina körnings skills här borta. Idag lät Seth mig köra hem vilket blir andra gången jag kör bil här i USA (Emily lät mig köra förra veckan). Hahaha herregud vad han skrattade åt mig... och jag med! Alltså ni borde se mig på vägarna... jag är inte jättedålig men jag är verkligen inte bra heller, speciellt inte när det gäller att svänga eller parkera. Sen sitter jag stel som en pinne och får panik så fort jag möter en bil haha, men kul är det!
 
Segergester efter springturen.
 
Glad och panikslagen på samma gång!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0