Track and Field

Idag var jag i skolan igen, vilket kändes lite konstigt. Jag kom ju hem från Hawaii i torsdags och vi var lediga i går och i fredags. Vi är även lediga den första måndagen varje månad... haha lata amerikaner, men jag klagar inte! Och som tur är har jag knappt något skolarbete att ta igen från resan, life is good!
 
Nu har Track and Field börjat på riktigt för mig och på fredag har vi våran första tävling. Jag är skit nervös, även fast det bara är mer som ett "practice meet". Igår tränade jag som sprint (kortdistans löpare) och idag testade jag på höjdhopp. Båda grenar var kul och det känns som om de passar mig. Visst eftersom jag aldrig gått i friidrott förut suger jag lite men vem bryr sig det är alltid kul att testa på något nytt! Vi får se vad jag tävlar i på fredag, ser faktiskt fram emot det.
 
Här har ni en bild från när jag sprang Cross Country och på våra nya uniformer.
 
P.S klockan är sent på kvällen och min värdfamilj gjorde precis brownies, lever livet som en american fattie

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0