vegetarian

Idag skulle vi egentligen haft en Track tävling, men pga sno blev den inställd. Usch och fy jag ar sa himla trott pa snon och vill ha sommar NU! Det ar helt galet vad vadret skiftar har borta, ena dagen ar sa varm att man kan ga ute i tunn troja och andra snoar det som bara den... haha. Har ni nagon sno i Sverige??
 
Sen apprpa ingenting har jag alltid undrat over hur det ar att vara vegetarian. Det ska jag testa pa, sa kommer vara kottfri under tva veckor. Wohooo!
 
P.s Jag har borjat twittra igen, och den har gangen pa riktigt! Tack och hej leverpstej.
-det var Moa som fick mig att borja igen, jag skypade med henne i sondag och herregud vad fint det var att fa se henne igen. Kandes unreal. Jag hann ocksa se Tilda for en liten stund ocksa! Puss pa er
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0