HALLI HALLÅ

Dagarna rullar på som vanligt och jag lever vardagslivet, fast på en tråkigare nivå haha... skolan är så tråkig utan alla seniors! Och med tanke på att dom är borta ser min skoldag ut såhär: två av mina lektioner är faktiskt riktiga lektioner, restrerande 6 gör vi ingenting i. (varför enns vara i skolan undrar man ju...?) Jag går runt om dagarna i hopp om att hitta en yxa så jag kan mörda mig själv! Men jag har bara två små dagar kvar i skolan och sen sticker jag iväg till LA. Uuuh tiden går så fort! Jag kommer vara i LA i sex dagar och sen när jag kommer hem har jag endast tre dagar kvar i USA. Då kommer jag ha mitt sorgliga hejdå-party och tröstäta massa USA-godis jag kommer sakna.
 
Med tanke på sakna så läste jag på en annan utbytesstudents blogg om saker hon saknar med sverige så tänkte jag göra samma sak. Här har ni min lista på saker jag ser fram emot med min svenska återförening: (kommer säkert glömma massa)
- mammas mat
- alla underbaringar jag känner och min hund simba
- SNYGGA KILLAR
- lokaltrafik
- EMMAS KLADDKAKOR
- eget rum
- gott kranvatten
- god choklad
- frukt och grönsaker
- mys och storda kvällar med mina kompizar
OCH EN MASSA ANNAN MAT JAG INTE ORKAR RÄKNA UPP! (det med casp tycker jag nog är viktigast)
 
Här får ni en bild på mig när jag skjuter potato-gun, jupp sånt gör man här i Iowa och det är kul :)
(ser ni potatisen i luften?)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0