Tornado Varning

Varför jag inte bloggat är på grund av TORNADO! (inget internet)  Yes ni läste rätt, i söndags kvall fick vi en tornado (kommer inte ihåg svenska ordet) varning, GAAAAH läääskigt! Som tur var blev inte kvarteret där jag bor träffat alls lika hårt som områden runt omkring men jag var fortfarande skiträdd haha. Jag låg i sängen och räknade sekunderna mellan blixtrar och dunder och bra väntade på att taket skulle blåsa bort. Men jag överlevde som tur är och vi hade ingen skola igår pga en liten brand som tornadon skapat.
Sen, vet ni vad?! Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker till Los Angeles, åh det kommer bli så galet kul!
 
Nej nu ska jag fortsätta med att äta nutella och ikväll ska jag stå i kiosken för ett softball game. Ha det så bra fina vänner!
Här får ni lite bilder från Graduation som var i söndags innan the tornado:
Jag och min rektor.


Snyggaste killen på skolan, mmmm. Kommer sakna mitt eye-candy när jag åker hem :(

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0